 |
|
Autor |
Wiadomość |
zbuffer
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Czw 13:09, 01 Maj 2008 |
 |
Była promocja u producenta bo przepraszał za to że napisał kiedyś że silniki są produkowane w USA bo produkowane są w Chinach a regulatory w USA;P
Dzięki temu miałem 25% zniżki.
Oprócz regulatora z silnikiem zakupiłem też programator do niego bo nie ma wbudowanego jak Mamba Max tylko jest zewnętrzny adapter.
Razem z przesyłką wyszło $162.07 za całość!
Sam zestaw silnik+regulator wyszedł $127.46 czyli 280 zł!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Pablisito
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Czw 22:55, 01 Maj 2008 |
 |
Następny SideWinder,fajnie.Uwazaj,na szybkich przełożeniach lubi sie przygrzać ale w kontrolowany sposób ciepło mu nie zaszkodzi.Warto też nieco przeprogramować regiel na mniej agresywną prace silnika.Skutkuje to mniejszym poborem prądu i mniejszym wzrostem temperatury.Na przełozeniu 7.4 na torze w Nowym Sączu udało mi się objechać Kyosho FW05 (spalinowa II-biegówka z dość mocnym silnikiem)
Ogólnie zestawik ma spory potencjał!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
zbuffer
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Czw 23:20, 01 Maj 2008 |
 |
Jak na razie przełożenie 9,91 więc nie szaleję a co do ustawień to od razu zmieniłem na najlżejsze bo zależy mi właśnie na obniżeniu temperatury.
Poza tym mam zrobiony ...no prawie bo niepolutowany... układ kontroli właśnie temperatury silnika i napięcia na akumulatorze (to dla lipo na wszelki wypadek). Jestem ciekawy jak będzie z temperaturą pod innerbody i czy bez jakiegoś systemu chłodzenia będzie można z nim jeździć... ale na to odpowie mi mój układ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbuffer dnia Czw 23:21, 01 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Pablisito
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 9:28, 02 Maj 2008 |
 |
zbuffer napisał: |
Poza tym mam zrobiony ...no prawie bo niepolutowany... układ kontroli właśnie temperatury silnika i napięcia na akumulatorze (to dla lipo na wszelki wypadek) |
W hali Henpol na przełożeniu 12:1 po kilku minutach był mocno ciepły około 65'C.Ale tam dawalismy dość ostro w palnik,no i cały czas gaz-hamulec-gaz.Nie jest to temp. krytyczna,producent podaje 100'C jako max.temp.
Co do min. napiecia to regiel ma mozliwość zaprogramowania odcięcia właśnie dla LiPo 5V,6V i 9V.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
zbuffer
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
|
Wysłany:
Pią 10:20, 02 Maj 2008 |
 |
Ja mam trochę inny silnik bo 4600kV - podobno grzeje sie sporo mniej przez mniejsze prądy rozruchowe...ale zobaczymy jak to będzie w praktyce.
Najwyżej będę miał okazję wymyślenia systemu chłodzenia - mam już wstępny projekt chłodzenia wodnego;) to by było coś.....model zupełnie szczelny a silniczek pięknie chłodzony...
Podaje 200F a to nie jest 100C tylko 93C i to naprawdę maksymalnie więc na pewno powyżej 80C mu nie pozwolę się nagrzać bo margines bezpieczeństwa musi być...w końcu trochę ten silnik kosztuje;P
Co do napięcia odcięcia to ja doskonale wiem, że można go ustawić ale czytałem już, że podobno nawet Mamba nie robi tego dobrze i należy mieć własny wskaźnik bo może nie odciąć dokładnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Puzzel
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krk / MS-AGH
|
Wysłany:
Nie 3:23, 25 Maj 2008 |
 |
pochwal się jaki miałeś prześwit maksymalny w serii... bo jestem zawiedziony swoim... tylko 17mm ;|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |